Platforma Marketplanet
Przeglądarka z której korzystasz nie jest wspierana przez System.
Zgłoszenia można kierować pod numerami infolinii Zamawiający: +48 (22) 257 22 24 Wykonawcy: +48 (22) 257 22 23
Zaloguj
Lista postępowań PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista postępowań wyłączonych z PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista Wstępnych konsultacji rynkowych i Badań rynku
Aktualne
Archiwalne
Informacje o wynikach aukcji/licytacji
Lista ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
Informacje o wynikach
Wolna ręka / zapytanie o cenę / negocjacje bez ogłoszenia
Zapytanie ofertowe
Plan postępowań
Baza Wiedzy
Wykonanie analizy procesowej i systemowej z uwzględnieniem potrzeb w zakresie kompleksowej informatyzacji procesów funkcjonujących u zamawiającego
Numer postępowania
ZK/40/025/378W/2024
Typ postępowania
Postępowanie wyłączone z PZP
Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe otwarte
Ogłoszenie
Opis przedmiotu postępowania:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie analizy procesowej i systemowej z uwzględnieniem potrzeb
w zakresie kompleksowej informatyzacji procesów funkcjonujących u Zamawiającego.
2. Kod CPV: 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
3. Zamówienie przewidziane jest do wykonania w czterech etapach:
1) dokonanie analizy stanu bieżącego oraz zidentyfikowanie procesów – raport;
2) modelowanie procesów – raport;
3) optymalizacja procesów – raport, księga procesów;
4) dokonanie analizy potrzeb w zakresie kompleksowej informatyzacji procesów - raport.
4. Zamawiający dopuszcza zdalne wykonanie Przedmiotu Zamówienia o ile do należytego i terminowego świadczenia usług wchodzących w skład zapytania nie jest niezbędna obecność w siedzibie Zamawiającego.
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych etapów projektu.
6. W procesie akceptacji raportów stanowiących efekt objęty każdym z ww. etapów przewiduje się 5 dni roboczych na zgłoszenie przez Zamawiającego uwag do przedstawionych produktów oraz 2 dni robocze na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian wynikających z uwag zgłoszonych przez Zamawiającego.
7. Płatności będą dokonywane w częściach, odpowiednio do całkowitej wartości umowy:
za etap 1) 30%, za etap 2) 30%, za etap 3) 25%, za etap 4) 15%, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego produktów wytworzonych w ramach danego etapu i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru danego etapu.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
9. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawiera wzór umowy – Załącznik nr 4
do Zaproszenia.
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Szyfrowanie oferty:
Nie
Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
2024-10-07 10:00
Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
2024-10-07 10:30
Publikacja w strefie publicznej:
2024-09-19
Termin zakończenia postępowania:
2024-11-12
Dokumenty zamówienia
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Dane kontaktowe
2024-09-19 10:03
-
Formularz ofertowy.docx
2024-09-19 10:03
104 KB
OŚWIADCZENIE PODMIOTU NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA_.docx
2024-09-19 10:03
25 KB
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnieniu warunków udziału.docx
2024-09-19 10:03
20 KB
Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.docx
2024-09-19 10:03
27 KB
Zaproszenie do składania ofert.pdf
2024-09-19 10:03
1006 KB
Pobierz
Dokumenty udostępnione
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Informacje o wynikach
Informacje o wynikach
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacje z otwarcia ofert
-
Powrót
Klucz tooltipa:
PL:
EN:
Wszystkie
Ulubione
Wyszukiwarka
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Wyszukiwarka kodów
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Akcje
Zapisz wybór
Akcje
jsp.categorypopup.pickfavouritecategory
Akcje
Zapisz wybór
Numer
Nazwa
x
Kalkulator VAT